Wil jij aan de slag met evangelisatie of wil je anderen daarin trainen? Gospel Impact heeft speciaal voor jou een Evangelisatie Toolbox gemaakt om je daarbij te helpen! In deze toolbox vind je allerlei handige tools/ gereedschappen die je kunt gebruiken en die je zeker zullen helpen. Veel zegen met deze toolbox en deel hem ook met anderen zodat ook zij erdoor gezegend kunnen worden.

Evangeliseren kun je leren - Handboek voor evangelisatie
Evangeliseren kun je leren – Handboek voor evangelisatie. 

In dit boek neemt Henri Hüpscher je mee hoe jij Jezus kunt delen in jouw dagelijks leven. Dit boek behandelt evangelisatie van A tot Z. Je leert, onder andere, hoe je een gesprek kunt beginnen, hoe je op een eenvoudige en duidelijke manier het evangelie kunt uitleggen, hoe je kunt samenwerken met de Heilige Geest en kunt uitstappen in het genezen van zieken. Ook leer je hoe je kunt omgaan met angst, teleurstellingen en andere ‘reuzen’ die ons proberen tegen te houden om te evangeliseren. De waarheden in dit boek zullen je helpen om met meer passie en vrijmoedigheid het evangelie te delen en te wandelen in de kracht van de Heilige Geest. Daarnaast deelt Henri voorbeelden uit zijn eigen dagelijks leven en geeft hij heel veel praktische tips waar je direct mee aan de slag kunt.

Dit boek is ook goed te gebruiken om anderen te trainen in evangelisatie. Organiseer bijvoorbeeld een aantal bijeenkomsten waarbij je mensen meeneemt in evangelisatie. Behandel de verschillende onderwerpen en ga met elkaar in gesprek. De vragen aan het eind van elk hoofdstuk kun je hierbij gebruiken. De beste manier om mensen te trainen in evangelisatie is om het samen te gaan doen. In bijlage 1 van dit boek zijn een heel aantal tips voor je toegevoegd hoe je een evangelisatietraining met praktijkgedeelte kunt organiseren. Bestel dit handboek in onze webwinkel

Hoe kan ik God leren kennen - Evangelisatieboekje
Hoe kan ik God leren kennen?

Dit is een geweldig boekje om weg te geven aan ongelovigen, met of zonder begeleidend gesprek. Het bestaat uit twaalf kleine pagina’s met alle informatie die nodig is voor mensen om God te leren kennen. Het voordeel van dit miniboekje is dat het mooie begrijpelijke illustraties bevat, Bijbelteksten letterlijk aanhaalt (en uitlegt), het zondaarsgebed bevat, uitleg geeft over wat er gebeurt als Jezus in je leven komt (met Bijbelteksten) en ook tips geeft hoe je kunt groeien in je relatie met God. Kortom, een erg compact en duidelijk boekje, uitstekend geschikt voor evangelisatie! Het boekje is in A7-formaat en in meer dan twintig talen beschikbaar.

Je kunt dit boekje ook goed gebruiken tijdens een evangelisatietraining om met de deelnemers te oefenen in het uitleggen van het evangelie. Bestel het boekje in onze webwinkel

Nieuw leven - Nazorgboekje
Nieuw leven

Dit boekje is speciaal door Henri Hüpscher geschreven voor nieuwe gelovigen of ongelovigen. Wanneer iemand een keuze voor Jezus maakt, willen we hem of haar zo goed mogelijk begeleiden in het nieuwe leven met God. In dit boekje maak je kennis met God. Wie is Hij? Hoe kun je Hem beter leren kennen en hoe kun je een relatie met Hem opbouwen. Je zult ontdekken dat het geloof in God niet iets saais is, maar dat het gaat om het echt leren kennen van God. Als je God ruimte gaat geven in je leven, dan zal er een deur opengaan naar een heel nieuw leven. Een leven waarin je God echt zult ervaren! Dit is een ideaal boekje voor nieuwe gelovigen, maar ook goed te gebruiken als evangelisatiemateriaal. Het boekje is in A6-formaat. Bestel het boekje in onze webwinkel

De Gospel App
De Gospel App

De Gospel App is een unieke tool die jou helpt om de boodschap van Jezus met anderen te delen. Elke gelovige is geroepen om het goede nieuws van Jezus in het dagelijks leven met anderen te delen. Maar hoe doe je dat? De Gospel App helpt je daarbij! Met deze app kun je het evangelie in een paar korte stappen, met mooie begrijpbare illustraties, aan iemand uitleggen. Het bevat alle informatie die nodig is voor mensen om God te leren kennen. Het geeft ook uitleg over wat er gebeurt als Jezus in je leven komt en geeft tips over hoe je kunt groeien in je relatie met God. Het voordeel van de Gospel App is dat je hem altijd bij je hebt en met mensen kunt delen zodat ze het zelf later nog eens kunnen doorlezen. De Gospel App is in verschillende talen beschikbaar en het gebruik is helemaal gratis! De Gospel App is een webapp. Dat betekent dat hij ook via internet gewoon als website beschikbaar is. De Gospel App maakt de boodschap van Jezus wereldwijd, overal, altijd en voor iedereen beschikbaar!

Je kunt de Gospel App ook goed tijdens een evangelisatietraining gebruiken door de app door de deelnemers te laten installeren en er samen mee te oefenen. Installeer de Gospel App door te gaan naar www.gospelapp.nl of www.gospelapp.org. Je kunt ook de volgende QR-code scannen:

QR-code kan niet worden weergegeven. Probeer het later opnieuw.

Evangelie banner
Evangelie banner

TIJDELIJK UITVERKOCHT
De “evangelie banner” is een prachtig middel om het evangelie met anderen te delen en op een begrijpbare manier uit te leggen. Het bevat mooie en pakkende illustraties. De banner is waterbestendig en wordt geleverd in een handige draagtas, zodat je hem makkelijk overal mee naar toe kunt nemen.

Je kunt hem ook goed gebruiken tijdens je evangelisatietraining en met je groep gebruiken in het oefenen van het uitleggen van het evangelie. De Evangelie banner is verkrijgbaar in het Nederlands en het Engels. Bestel de banner in onze webwinkel

Scroll naar boven